kolmapäev, 16. detsember 2015

Poolaasta kokkuvõte

Minu arvates on minu hinded head, paar nelja ja kolme on ka aga see on minu arvates normaalne. Kõige kergemad ained on kehaline kasvatus ja tööõpetus aga kõige raskad on matemaatika ja inglise keel. Mulle meeldib teha blogisse postitusi, aga mulle ei meeldi teha mänge, sest see on raske ja ma ei oska ise loominguliselt mõelda. Kooliväliselt ma käin fitlifes trennis. Seal läheb mul samuti hästi. Kõige lahedam üritus see poolaasta oli kooli sünnipäeva aktus, sest seal sai palju nalja ja mulle meeldis teiste esinemist vaadata. Samuti oli lahe ka klassiõhtu, kus me sõime palju rämpsu ja vaatasime naljakaid videosid. Ma arvan, et minu jaoks oli kõige meeldejäävam asi siis kui me käisime karti sõitmas. Seal käisime ettevõtluspäeval.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar